XSR900Akcijska cijena: 12.299 €

XSR900 drži se na svim rutama, bilo da se nalazi na onim sanjarskim zavojitim cestama ili na otvorenom pravcu, u oba se slučaja osjeća kao kod kuće. Opremljen najsuvremenijim elektroničkim paketom koji svakom vozaču daje najvišu razinu nadzora u svakoj situaciji. Uz sportski Quick Shifter, kao i opuštajući tempomat, ovim 3-cilindričnim snažnim strojem možete ići kamo želite.

LEGENDA JE PONOVNO ROĐENA

Nemojte da vas zavara bezvremenski dobar izgled modela XSR900, jer ispod izgleda sportskog motocikla iz 80-ih postoji neka ozbiljna iznimno učinkovita tehnologija. Ne samo da ima uglađeni CP3 agregat zapremnine 890 ccm s iznimno velikim brojem okretaja, koji udovoljava zahtjevima norme EU5, već je opremljen i laganim podvozjem u Deltabox stilu s radijalnim glavnim cilindrom marke Brembo, laganim kotačima kojima je kružnim postupkom stanjena stjenka (engl. Spinforge) i potpuno prilagodljivim ovjesom.

Kao neprikosnoveni vladar asortimana Sport Heritage, XSR900 krajnji je dokaz filozofije Faster Sons na djelu. Dizajnom nadahnutim nekim od legendarnih Yamahinih povijesnih strojeva, ovaj motocikl iznimnih performansi živi je dokaz desetljeća intenzivnog istraživanja i razvoja.

ZNAČAJKE
  • Povijesni dizajn pod utjecajem Yamahina utrkivanja
  • Iznimno kvalitetne pojedinosti i vrhunski materijali
  • Prilagodljiv i opušten položaj u vožnji
  • Potpuno LED osvjetljenje u stilu modela XSR
  • Suvremena paleta povijesnih boja
  • Iznimno učinkovite kočnice i ovjes
ZNAČAJKE DETALJNO (PDF)
SPECIFIKACIJE

Agregat

Tip agregata: 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila, 3 – cilindara
Zapremina: 890 ccm
Provrt x hod: 78,0 mm × 62,1 mm
Omjer kompresije: 11.5:1
Maksimalna snaga: 87,5 kW (119,0 KS) / 10 000 o/min
Verzija sa smanjenom snagom: A2 Version restricted – 35,0 kW (47,6 PS) @ 6.000 rpm A2 Version unrestricted – 70,0 kW (95,2 PS) @ 9.000 rpm
Maksimalan okretni moment: 93,0 N-m (9,5 kgf-m) / 7000 o/min
Sustav podmazivanja: Mokri karter
Tip kvačila: Mokro, Višestruki diskovi
Sustav paljenja: TCI
Sustav pokretanja: Električno
Sustav prijenosa: Stalan otvor, 6-brzinski
Završni prijenos: Lanac
Fuel consumption: 5 L/100 km
CO2 emission: 116 g/km
Rasplinjač: Elektronično ubrizgavanje goriva

Šasija

Okvir: Dijamant
Kut prednje vilice: 25°00′
Predtrag: 108 mm
Sustav ovjesa sprijeda: Teleskopska vilica
Sustav ovjesa straga: (Link sustav ovjesa), Njihajuča ruka
Hod ovjesa sprijeda: 130mm
Hod ovjesa straga: 137 mm
Prednja kočnica: 298 mm
Stražnja kočnica: 245 mm
Prednja guma: 120/70ZR17M/C (58W) bez unutarnje gume
Stražnja guma: 180/55ZR17M/C (73W) bez unutarnje gume

Dimenzije

Ukupna dužina; 2155 mm
Ukupna širina: 860 mm
Ukupna visina: 1155 mm
Visina sjedala: 810 mm
Međuosovinski razmak: 1495 mm
Minimalna udaljenost od tla: 140 mm
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva): 193 kg
Kapacitet spremnika goriva: 14 l
Kapacitet spremnika za ulje: 3,50 l