Wolverine® RMAX™2 1000 Cijena na upit

R1 je ikona. Dokazao se na stazi, samo u posljednjem desetljeću osvojio prvenstvo WorldSBK, dva naslova na svjetskom prvenstvu Endurance i brojna prvenstva na nacionalnoj razini. Inspiriran motociklom YZR-M1 Iz kategorije MotoGP, R1 RACE doseže još više razine performansi na stazi novim aerodinamičnijim krilcima, poboljšanim ovjesom i sustavom kočenja Brembo.

NASLIJEĐE RAZVIJENO ZA TRKE

Osmišljen kako bi prikazao istinsko trkačko umijeće modela R1 na zatvorenoj kružnoj stazi, R1 RACE model je samo za trkaće staze u koji je ugrađena vrhunska tehnologija razvijena s pomoću znanja stečenog Yamahinim sudjelovanjem u utrkivanjima na najvišoj razini. Nevjerojatni četverocilindrični agregat neravnomjernog rasporeda paljenja, zapremnine 998 ccm, izravni je potomak agregata modela YZR-M1, a napredni elektronički paket R1 razvijen je u izravnoj suradnji s Yamahinim trkaćim momčadima.

Aerodinamična krilca u stilu MotoGP-a daju novi izgled i maksimiziraju učinke elektronike modela R1 u cilju sprječavanja podizanja prednjeg kotača te poboljšavaju osjećaj prednjeg kraja i povratne informacije pri kočenju i vožnji zavojima, pružajući na stazi performanse više razine bez ugrožavanja aerodinamičnog dizajna koji podsjeća na model R1. Izveden iz trkaćeg programa i spreman za stazu, R1 RACE podići će vašu vožnju na sljedeću razinu.

ZNAČAJKE
  • Nova krilca za stvaranje sile potiska prema dolje, nadahnuta MotoGP-om
  • Nova generacija prednjih vilica KYB
  • Novi prednji glavni cilindar marke Brembo s čeljustima kočnice marke Stylema
  • Novi prianjajući pokrov sjedala
  • Četverocilindrični agregat neravnomjernog rasporeda paljenja i linearnog okretnog momenta, s 200 KS i zapremninom od 998 ccm
  • Uklonjene sve cestovne komponente kako bi bio potpuno usredotočen na stazu
  • Paket složene elektronike
  • 6-axis IMU (Inertial Measurement Unit) sustav s Gyro/G senzorom za 3D podatke o gibanju
  • Kontrola prianjanje (Traction Control, TCS) i kontrola proklinjanja (SCS) osjetljivi na banku
  • Načini isporuke snage (PWR), nadzor podizanja prednjeg kotača (LIF) i brzi mjenjač (QSS)
  • Aluminijski okvir Deltabox kratkog
    međuosovinskog razmaka
ZNAČAJKE DETALJNO (PDF)
SPECIFIKACIJE

Agregat

Tip agregata: 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila, In-Line Four-Cylinder
Zapremina: 998 ccm
Provrt x hod: 79,0 × 50,9 mm
Omjer kompresije: 13,0 : 1
Sustav podmazivanja: Mokri karter
Tip kvačila: Mokro, Višestruki diskovi
Sustav paljenja: TCI
Sustav pokretanja: Električno
Sustav prijenosa: Stalan otvor, 6-brzinski
Završni prijenos: Lanac
Rasplinjač: Ubrizgavanje goriva

Šasija

Okvir: Dijamant
Kut prednje vilice: 24º
Predtrag: 102mm
Sustav ovjesa sprijeda: Teleskopska vilica
Sustav ovjesa straga: link ovjes, Njihajuča ruka
Hod ovjesa sprijeda: 120mm
Hod ovjesa straga: 120mm
Prednja kočnica: Hidraulični dvostruki disk, Ø320 mm
Stražnja kočnica: Hidraulični jednostruki disk, Ø 220 mm
Prednja guma: 120/70 ZR17M/C (58W)
Stražnja guma: 190/55 ZR17M/C (75W)

Dimenzije

Ukupna dužina: 2 055 mm
Ukupna širina: 690mm
Ukupna visina: 1 165 mm
Visina sjedala: 855 mm
Međuosovinski razmak: 1 405 mm
Minimalna udaljenost od tla: 130mm
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva): 201kg
Kapacitet spremnika goriva: 17,0 l
Kapacitet spremnika za ulje: 4,9 l