Ténéré 700 Zatražite informacije o ovom modelu

Kada vozite Ténéré 700, vozite legendu. Izrađen je da bude čvrst. Od novog prilagodljivog ovjesa do pomno promišljenog položaja za vožnju i elektroničkih pomagala koja možete isključiti kada je potrebno, ovaj motocikl može savladati bilo koji teren na kojem se nalazi. Lakši od konkurencije i uz agregat ugođen za okretni moment, ovaj motocikl, koji ide posvuda i radi sve, utjelovljuje sam duh života na dva kotača i osjećaj pustolovine koji svi imamo.

KRENITE PREMA SLJEDEĆEM OBZORU

Model Ténéré 700 pogoni nagrađivani Yamahin CP2 agregat zapremnine 690 ccm, posebno ugođen i opremljen za ovaj model. Opremljen elektroničkim gasom YCC-T, Ténéré 700 za 2025. predstavlja paket značajki za prilagodbu iskustva vožnje u svim uvjetima, uključujući dva načina vožnje, Sport i Explorer, koji vam daju mogućnost odabira najboljih svojstava snage i okretnog momenta koja zadovoljavaju potrebe vaše vožnje. ABS i TCS također se mogu isključiti kako biste mogli imati potpunu kontrolu, što je posebno korisno na neasfaltiranim površinama. Nijedan drugi pustolovni motocikl ne pruža takvu holističku ravnotežu snage i nadzora – stroj za reli osmišljen je da izdrži sve što se pred njim nađe.

Najnoviji čvrsti čelični okvir modela Ténéré 700 robustan je, unaprijeđen i osmišljen kako bi pružio upravljivu i zanimljivu vožnju u različitim okruženjima. Prilagodljivi visoki ovjes i veliki kotači sa žbicama pridonose velikom razmaku od tla i položaju za vožnju koji omogućuje izniman nadzor na cesti i van nje, bilo da odaberete stojeći ili sjedeći položaj. Dojmljiva i lagana karoserija oblikovana je za zaštitu od najlošijih vremenskih uvjeta, a sveobuhvatna TFT instrumentna ploča dijagonale 6,3 ” pruža brz pregled svih bitnih podataka.

ZNAČAJKE
  • Najnoviji četverotaktni CP2 motor za pogon EU5+ od 690ccm
  • Uska i kompaktna karoserija, s ravnim sjedalom i preoblikovanim spremnikom goriva
  • Lagani cijevasti čelični okvir dvostrukih greda
  • Potpuno podesive “upside down” vilice od 43 mm
  • Daljinski podesiv stražnji ovjes
  • YCC-T elektronički gas i načini vožnje
  • Abs i TCS mogu se isključiti pritiskom tipke
  • 21-inčni / 18-inčni kotači sa žbicama
  • TFT zaslon u boji dijagonale 6,3 ” s mogućnošću povezivanja i navigacijom
  • Nova intuitivna sklopka
  • Dostupna je tvornički snižena verzija (visina sjedala od 860 mm)
ZNAČAJKE DETALJNO (PDF)
SPECIFIKACIJE

Agregat

Tip agregata: 4-takta, 2 – cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila
Zapremina: 689 ccm
Provrt x hod: 80,0 mm x 68,6 mm
Omjer kompresije: 11,5 : 1
Maksimalna snaga: 54,0 kW (73,4 KS) @ 9.000 o/min
Verzija sa smanjenom snagom: 35,0 kW (47,6 KS) @ 8.000 o/min
Maksimalan okretni moment: 68,0 Nm @ 6.500 o/min
Sustav podmazivanja: Mokri karter
Tip kvačila: Mokro, Višestruki diskovi
Sustav paljenja: TCI
Sustav pokretanja: Električno
Sustav prijenosa: Stalan otvor, 6-brzinski
Završni prijenos: Lanac
Fuel consumption: 4,3 l / 100 km
CO2 emission: N/A
Rasplinjač: Elektronično ubrizgavanje goriva

Šasija

Okvir: dvostruke grede, Čelične cijevi
Kut prednje vilice: 27º
Predtrag: 105 mm
Sustav ovjesa sprijeda: Preokrenuta teleskopska vilica, Ø 43 mm
Sustav ovjesa straga: link ovjes, Njihajuča ruka
Hod ovjesa sprijeda: Standard: 210 mm; Low: 190 mm
Hod ovjesa straga: Standard: 200 mm; Low: 180 mm
Prednja kočnica: Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm
Stražnja kočnica: Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm
Prednja guma: 90/90-21 M/C 54V
Stražnja guma: 150/70 R 18 M/C 70V

Dimenzije

Ukupna dužina: Standard: 2.370 mm; Low: 2.350 mm
Ukupna širina: 935 mm
Ukupna visina: Standard: 1.455 mm; Low: 1.440 mm
Visina sjedala: Standard: 875 mm; Low: 860 mm
Međuosovinski razmak: 1.595 mm
Minimalna udaljenost od tla: Standard: 240 mm; Low: 225 mm
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva): 208 kg
Kapacitet spremnika goriva: 16,0 l
Kapacitet spremnika za ulje: 3 l

Screen & Connectivity

Screen type: TFT
Screen size: 6.3 inča
Smartphone Connectivity: MyRide
Adaptive Cruise Control: Ne
On-screen Navigation: MyRide turn-by-turn