R1M Cijena: 29.699 €

Ovo je najnapredniji motocikl iz redovitog proizvodnog programa za vozače koji su na vrhu svoje kategorije. Opremljen legendarnim agregatom zapremnine 998 ccm, koji ima neravnomjerni raspored paljenja, i Yamahinim laganim aluminijskim podvozjem Deltabox, R1M vrhunski je stroj za stazu. Uz sljedeću generaciju elektronike ovaj beskompromisni motocikl omogućuje vam otkrivanje vašeg istinskog potencijala na trkaćim stazama.

POVIJEST MODELA R. VAŠA BUDUĆNOST

Yamaha je stvorila trkaći model R1M s pomoću nekih od najsofisticiranijih tehnologija razvijenih iz pobjedničkog motocikla M1 MotoGP. Najsuvremeniji elektronički trkaći ovjes (ERS, engl. Electronic Racing Suspension) marke Öhlins s prednjom antikavitacijskom plinskom vilicom NPX izvlači od vas najbolji učinak u svakom krugu – a nisko prednje područje karbonskog oklopa pomaže pri smanjivanju vremena po krugu.

No, ono što R1M zaista čini modelom koji mijenja pravila igre visokotehnološki su sustavi za pomoć vozaču, uključujući kontrolu kočenja, upravljanje kočenjem s pomoću agregata i kontrolu pokretanja – kao i jedinicu za nadzor komunikacije za evidentiranje podataka i bežično ugađanje agregata. Uz naplatke potpuno crne boje, ploče oklopa od ugljičnih vlakana kao i crno-srebrnu boju spremnika goriva i najnoviju grafiku, R1M je vrhunski model serije R koji pruža najpotpuniji paket za trkaće staze.

ZNAČAJKE
  • Karbonski oklop nadahnut modelom M1
  • Elektronički trkaći ovjes Öhlins (ERS)
  • Antikavitacijske plinske vilice NPX marke Öhlins
  • Lagani karbonski stražnji dio
  • Ugravirani broj proizvoda
  • Sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control)
ZNAČAJKE DETALJNO (PDF)
SPECIFIKACIJE

Agregat

Tip agregata: 4-takta, Hlađenje tekućinom, 4- cilindarski, DOHC, 4-ventila
Zapremina: 998 ccm
Provrt x hod: 79,0 × 50,9 mm
Omjer kompresije: 13,0 : 1
Maksimalna snaga: 147,1 kW (200,0 KS) @ 13.500 o/min
Maksimalan okretni moment: 113,3 Nm (11,6 kg-m) @ 11.500 o/min
Sustav podmazivanja: Mokri karter
Tip kvačila: Mokro, Višestruki diskovi
Sustav paljenja: TCI
Sustav pokretanja: Električno
Sustav prijenosa: Stalan otvor, 6-brzinski
Završni prijenos: Lanac
Fuel consumption: 6,8 l / 100 km
CO2 emission: 159 g/km
Rasplinjač: Elektronično ubrizgavanje goriva

Šasija

Okvir: Aluminijski Deltabox, Dijamant
Kut prednje vilice: 24º
Predtrag: 102 mm
Sustav ovjesa sprijeda: Teleskopska vilica
Sustav ovjesa straga: link ovjes, Njihajuča ruka
Hod ovjesa sprijeda: 120 mm
Hod ovjesa straga: 120 mm
Prednja kočnica: Hidraulični dvostruki diskovi, Ø 320 mm
Stražnja kočnica: Hidraulični jednostruki disk, Ø 220 mm
Prednja guma: 120/70 ZR17M/C (58W)
Stražnja guma: 200/55 ZR17M/C (78W)

Dimenzije

Ukupna dužina: 2.055 mm
Ukupna širina: 690 mm
Ukupna visina: 1.165 mm
Visina sjedala: 860 mm
Međuosovinski razmak: 1.405 mm
Minimalna udaljenost od tla: 130 mm
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva): 202 kg
Kapacitet spremnika goriva: 17,0 l
Kapacitet spremnika za ulje: 4,9 l