XSR900 GP Cijena na upit

Dizajniran da evocira uspomene na zlatno doba motociklizma, XSR900 GP predstavlja savršenu kombinaciju trkaćeg stila inspiriranog baštinom i najnovije vrhunske tehnologije, pružajući adrenalinom ispunjeno iskustvo vožnje koje stimulira osjetila kao nijedno drugo.

ROĐEN IZ SLAVE

Uz izgled koji podsjeća na pobjedničke vožnje poznatih Yamahinih trkača iz 80-ih i 90-ih, koji su vozili model YZR500, XSR900 GP nikada je viđena posveta Yamahinu trkaćem pedigreu. Dizajn prednjeg oklopa i sjedala inspiriran je modelom YZR Grand Prix i evocira uspomene na zlatno doba utrka, pravi poklon nekim od najikoničnijih trkaćih motocikala iz Yamahine prošlosti.

Neka vas stil naslijeđa ne zavara, jer ispod oklopa krije se najnovija vrhunska Yamahina tehnologija koja ovom stroju daje istinske mogućnosti koje oduševljavaju svakim zakretanjem gasa. Najnovije komponente kočnica i ovjesa poboljšavaju vožnju, dok integrirani načini vožnje i opsežan paket elektronike podižu ljestvicu još više.

ZNAČAJKE
  • Nostalgičan dizajn pod utjecajem natjecanja za Veliku nagradu 1980-ih
  • Sportska prednja polovica oklopa i pokrov sjedala
  • Iznimno kvalitetne pojedinosti i vrhunski materijali
  • Najnoviji trocilindrični, tekućinom hlađeni DOHC CP3 agregat s četiri ventila, zapremnine 890 ccm, koji udovoljava normi EU5+
  • IMU sa šest osi i pomagalima za vozača osjetljivim na naginjanje
  • 5-inčni TFT zaslon u boji s mogućnošću povezivanja s pametnim telefonom
  • Upravljačke ručice sa spojnicama i stražnji kompleti od kovanog aluminija
  • Sportski, ali udoban položaj za cestovnu vožnju
  • Vrhunski KYB ovjes
  • Lagani okvir Deltabox
  • Prilagodljivo iskustvo vožnje putem sustava Yamaha Ride Control (YRC)
ZNAČAJKE DETALJNO (PDF)
SPECIFIKACIJE

Agregat

Tip agregata: 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila, 3 – cilindara
Zapremina: 890 ccm
Provrt x hod: 78 mm x 62,1 mm
Omjer kompresije: 11,5 : 1
Maksimalna snaga: 87,5 kW (119 KS) @ 10.000 o/min
Maksimalan okretni moment: 93 Nm (9,5 kg-m) @ 7.000 o/min
Sustav podmazivanja: Mokri karter
Tip kvačila: Mokro, Višestruki diskovi
Sustav paljenja: TCI
Sustav pokretanja: Električno
Sustav prijenosa: Stalan otvor, 6-brzinski
Završni prijenos: Lanac
Fuel consumption: 5 l / 100 km
CO2 emission: 116 g/km
Rasplinjač: Elektronično ubrizgavanje goriva

Šasija

Okvir: Dijamant
Kut prednje vilice: 25°20′
Predtrag: 110 mm
Sustav ovjesa sprijeda: Teleskopska vilica
Sustav ovjesa straga: (Link sustav ovjesa), Njihajuča ruka
Hod ovjesa sprijeda: 130 mm
Hod ovjesa straga: 131 mm
Prednja kočnica: Hidraulička dvostruka disk kočnica, Ø 298 mm
Stražnja kočnica: Hidraulična jednostruka disk kočnica, Ø 245 mm
Prednja guma: 120/70ZR17M/C (58 W) bez unutarnje gume
Stražnja guma: 180/55ZR17M/C (73 W) bez unutarnje gume

Dimenzije

Ukupna dužina: 2.160 mm
Ukupna širina: 810 mm
Ukupna visina: 1.180 mm
Visina sjedala: 835 mm
Međuosovinski razmak: 1.500 mm
Minimalna udaljenost od tla: 145 mm
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva): 200 kg
Kapacitet spremnika goriva: 14 l
Kapacitet spremnika za ulje: 3,5 l

Screen & Connectivity

Smartphone Connectivity: MyRide Link
Adaptive Cruise Control: Ne