XSR900 GPCijena: 14.799 €

Dizajniran kako bi pobudio uspomene iz zlatnog doba, XSR900 GP vrhunski je spoj nasljeđa trkaćeg stila i najnovije tehnologije koji nudi uzbudljivu vožnju koja potiče osjećaje na način na koji to ne može nijedan drugi model.

ROĐENA LEGENDA

Uz izgled koji podsjeća na pobjedničke vožnje poznatih Yamahinih trkača iz 80-ih i 90-ih, koji su vozili model YZR500, XSR900 GP nikada je viđena posveta Yamahinu trkaćem pedigreu. Prednji oklop i izbočina na sjedalu, nadahnuti modelima YZR koji su se utrkivali za Veliku nagradu, evociraju uspomene na zlatno doba utrka za veliku nagradu – istinska posveta nekima od najpoznatijih trkaćih motocikala iz Yamahine prošlosti.

Neka vas stil naslijeđa ne zavara, jer ispod oklopa krije se najnovija vrhunska Yamahina tehnologija koja ovom stroju daje istinske mogućnosti koje oduševljavaju svakim zakretanjem gasa. Najnovije komponente kočnica i ovjesa poboljšavaju vožnju, dok integrirani načini vožnje i opsežan paket elektronike podižu ljestvicu još više.

ISTAKNUTI TEHNIČKI PODACI

BOJE S VN: Boje poznate 80. i 90. godina

KYB: Potpuno prilagodljiv ovjes

DELTABOX: Predvodnik tehnologije okvira

YRC: Ugrađeni načini vožnje

ZNAČAJKE
  • Upečatljiv dizajn podsjeća na modele koji su se 80-ih i 90-ih godina utrkivali za Veliku nagradu
  • Novi TFT zaslon u boji dijagonale 5 ” koji ima mogućnost povezivanja
  • Potpuno prilagodljivi prednji i stražnji ovjes marke KYB iznimne kvalitete
  • Nove ručice upravljača sa spojnicama i prekidači na upravljaču
  • Podvozje Deltabox veće krutosti
  • Prerađeno glavno sjedalo nadahnuto 80-ima, novi bočni poklopci i odvojivi pokrov sjedala
ZNAČAJKE DETALJNO (PDF)
SPECIFIKACIJE

Agregat

Tip agregata: 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila, 3 – cilindara
Zapremina: 890 ccm
Provrt x hod: 78 mm x 62,1 mm
Omjer kompresije: 11,5 : 1
Maksimalna snaga: 87,5 kW (119 KS) @ 10.000 o/min
Verzija sa smanjenom snagom: Ograničena verzija A2 – 35,0 kW (47,6 KS) pri 6.000 o/min Neograničena verzija A2 – 70,0 kW (95,2 KS) pri 9.000 o/min
Maksimalan okretni moment: 93 Nm (9,5 kg-m) @ 7.000 o/min
Sustav podmazivanja: Mokri karter
Tip kvačila: Mokro, Višestruki diskovi
Sustav paljenja: TCI
Sustav pokretanja: Električno
Sustav prijenosa: Stalan otvor, 6-brzinski
Završni prijenos: Lanac
Fuel consumption: 5 l / 100 km
CO2 emission: 116 g/km
Rasplinjač: Elektronično ubrizgavanje goriva

Šasija

Okvir: Dijamant
Kut prednje vilice: 25°20′
Predtrag: 110 mm
Sustav ovjesa sprijeda: Teleskopska vilica
Sustav ovjesa straga: (Link sustav ovjesa), Njihajuča ruka
Hod ovjesa sprijeda: 130 mm
Hod ovjesa straga: 131 mm
Prednja kočnica: Hidraulička dvostruka disk kočnica, Ø 298 mm
Stražnja kočnica: Hidraulična jednostruka disk kočnica, Ø 245 mm
Prednja guma: 120/70ZR17M/C (58 W) bez unutarnje gume
Stražnja guma: 180/55ZR17M/C (73 W) bez unutarnje gume

Dimenzije

Ukupna dužina: 2.160 mm
Ukupna širina: 810 mm
Ukupna visina: 1.180 mm
Visina sjedala: 835 mm
Međuosovinski razmak: 1.500 mm
Minimalna udaljenost od tla: 145 mm
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva): 200 kg
Kapacitet spremnika goriva: 14 l
Kapacitet spremnika za ulje: 3,5 l