Ténéré 700 Rally Zatražite informacije o ovom modelu

Kada vozite Ténéré 700 Rally, vozite vrhunski pustolovni motocikl za terensku vožnju. Uz model Rally koji pogoni nagrađivani Yamahin CP2 agregat u čvrstom, no laganom čeličnom okviru oblikovanom za najteže terene, Ténéré 700 dobiva novu razinu. S potpuno prilagodivim ovjesom marke KYB razvijenim za relije, razmakom od tla od 255 mm i specifikacijama osmišljenima za vrhunsku kontrolu vozača u najekstremnijim uvjetima, to je motocikl za sve koji žele živjeti bez ograničenja.

POGURAJTE SVOJE GRANICE

Opremljen tehnologijom po uzoru na motocikle za relije, uključujući potpuno prilagodive prednje vilice dugog hoda marke KYB s ojačanim cijevima, aluminijskim štitnikom za karter od 4 mm, laganim nazubljenim titanskim osloncima za noge i uskom karoserijom, Ténéré 700 Rally ozbiljan je pustolovni motocikl. Ova verzija motocikla Rally odlikuje se jedinstvenom shemom boja nadahnutom naslijeđem s kotačima zlatne boje i prepoznatljivim Yamahinim speed block grafičkim dizajnom, nadopunjenim visokim prednjim blatobranom, zaštitnim znakom pustinjskih trkaćih modela.

S dominantnom visinom sjedišta od 910 mm, novo sjedalo modela Ténéré 700 Rally, redizajnirani spremnik goriva i izmijenjeni pokrov spojke pružaju veću prilagodljivost pri terenskoj vožnji. Kokpit ima novu TFT instrumentnu ploču dijagonale 6,3 inča s jedinstvenim „Raid” rasporedom koji prikazuje samo najrelevantnije informacije koju su vam potrebne na najzahtjevnijim terenima. Prikazuje se u stilu cestovne karte za reli i jedan je od tri rasporeda instrumentne ploče te samo jedan od načina na koji možete personalizirati iskustvo vožnje i prilagoditi ga uvjetima.

ZNAČAJKE
  • Potpuno prilagodive prednje vilice dugog hoda od 43 mm marke KYB
  • Stražnji amortizer s povećanim hodom i punom podesivošću
  • Ekskluzivne boje nadahnute relijem Pariz – Dakar iz 80-ih
  • Prednji bokobran visoke razine za reli
  • Posebno jedno komadno sjedalo za reli
  • Ergonomija za terensku vožnju
  • Čvrst čelični okvir za suočavanje sekstremnim uvjetima
  • Lagani titanski oslonci za noge i izdržljiva zaštitna aluminijska ploča od 4 mm
  • Najnoviji četverotaktni CP2 motor za pogon EU5+ od 690ccm
  • YCC-T elektronički gas i načini vožnje
  • Abs i TCS mogu se isključiti pritiskom tipke
ZNAČAJKE DETALJNO (PDF)
SPECIFIKACIJE

Agregat

Tip agregata: 4-takta, 2 – cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila
Zapremina: 689 ccm
Provrt x hod: 80,0 mm x 68,6 mm
Omjer kompresije: 11,5 : 1
Maksimalna snaga: 54,0 kW (73,4 KS) @ 9.000 o/min
Verzija sa smanjenom snagom: 35,0 kW (47,6 KS) @ 8.000 o/min
Maksimalan okretni moment: 68,0 Nm @ 6.500 o/min
Sustav podmazivanja: Mokri karter
Tip kvačila: Mokro, Višestruki diskovi
Sustav paljenja: TCI
Sustav pokretanja: Električno
Sustav prijenosa: Stalan otvor, 6-brzinski
Završni prijenos: Lanac
Fuel consumption: 4,3 l / 100 km
CO2 emission: N/A
Rasplinjač: Elektronično ubrizgavanje goriva

Šasija

Okvir: dvostruke grede, Čelične cijevi
Kut prednje vilice: 27º
Predtrag: 105 mm
Sustav ovjesa sprijeda: Preokrenuta teleskopska vilica, Ø 43 mm
Sustav ovjesa straga: link ovjes, Njihajuča ruka
Hod ovjesa sprijeda: 230 mm
Hod ovjesa straga: 220 mm
Prednja kočnica: Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm
Stražnja kočnica: Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm
Prednja guma: 90/90-21 M/C 54V
Stražnja guma: 150/70 R 18 M/C 70V

Dimenzije

Ukupna dužina: 2.370 mm
Ukupna širina: 935 mm
Ukupna visina: 1.490 mm
Visina sjedala: 910 mm
Međuosovinski razmak: 1.595 mm
Minimalna udaljenost od tla: 255 mm
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva): 210 kg
Kapacitet spremnika goriva: 16,0 l
Kapacitet spremnika za ulje: 3 l

Screen & Connectivity

Screen type: TFT
Screen size: 6.3 inča
Smartphone Connectivity: MyRide
Adaptive Cruise Control: Ne
On-screen Navigation: MyRide turn-by-turn