R9 Cijena na upit

Predstavljanje bilo kojeg novog modela linije „R” oduvijek je prekretnica za Yamahu, a tako je i kada se radi o modelu R9. Premda cijela nova generacija motocikla kategorije Supersport označava početak novog poglavlja, priča s identitetom modela R9 ostaje ista, jer nastao je iz Yamahinog trkaćeg DNK. Od tehnologije razvijene za utrke do dizajna iz natjecanja MotoGP, R9 je proizvod Yamahinog utrkivanja na najvišoj razini.

NOVA GENERACIJA SUPERSPORTA

R9 ima dokazanu tehnologiju izvedenu iz utrka koja se kombinira s iznimno prihvaćenom platformom trocilindričnog agregata koja je tijekom prošlog desetljeća revolucionizirala Yamahinu marku. Ovaj poznati agregat velikog okretnog momenta i Yamahina poznata preciznost upravljivosti na utrkama čini savršeno uravnoteženi model kategorije Supersport dostojan njegova statusa vodećeg modela serije R.

Zadržavajući brojne dizajnerske značajke nadahnute modelom MotoGP, koje su postale sinonim za Yamahine modele iz kategorije Supersport, R9 predstavlja očekivani napredak nove generacije, a ovjes na razini modela R1 i prednje kočnice marke Brembo pružaju dobro poznatu razinu preciznosti, upravljanja i okretnosti Yamahinog asortimana kategorije Supersport.

ZNAČAJKE
  • Tekućinom hlađen, četverotaktni, trocilindrični CP3 agregat zapremnine 890 ccm
  • Najlakši aluminijski okvir Deltabox na modelu Yamaha Supersport
  • Agresivni aerodinamični dizajn s krilcima za usmjeravanje sile prema dolje
  • Prednji glavni cilindar marke Brembo i čeljusti marke Stylema upareni s kočnim diskovima promjera 320 mm
  • Potpuno prilagodljiv ovjes nove generacije marke KYB
  • Potpuno prilagodljiv ovjes nove generacije marke KYB
  • Yamahin sustav kontrole vožnje s prilagodljivim postavkama
  • Pomagala za vozača osjetljiva na naginjanje, uključujući nadzor vuče, nadzor proklizavanja i kočenja
  • Načini rada snage, nadzor pokretanja i nadzor podizanja prednjeg kotača
  • Upravljanje kočenjem agregatom i regulator proklizavanja stražnjeg kotača
  • TFT zaslon od 5′ sa svim mogućnostima spajanja
ZNAČAJKE DETALJNO (PDF)
SPECIFIKACIJE

Agregat

Tip agregata: 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila, 3 – cilindara
Zapremina: 890 ccm
Provrt x hod: 78,0 mm × 62,1 mm
Omjer kompresije: 11,5 : 1
Maksimalna snaga: 87,5 kW (119,0 KS) pri 10 000 o/min
Maksimalan okretni moment: 93,0 N・m (9,5 kgf・m) / 7 000 o/min
Sustav podmazivanja: Mokri karter
Tip kvačila: Mokro, Višestruki diskovi
Sustav paljenja: TCI
Sustav pokretanja: Električno
Sustav prijenosa: Stalan otvor, 6-brzinski
Završni prijenos: Lanac
Rasplinjač: Ubrizgavanje goriva

Šasija

Okvir: Dijamant
Kut prednje vilice: 22°35′
Predtrag: 94 mm
Sustav ovjesa sprijeda: Teleskopska vilica, Ø 43 mm
Sustav ovjesa straga: link ovjes, Njihajuča ruka
Hod ovjesa sprijeda: 120mm
Hod ovjesa straga: 118 mm
Prednja kočnica: Hidraulična dvostruka disk kočnica, Ø 320 mm
Stražnja kočnica: Hidraulična jednostruka disk kočnica, Ø 220 mm
Prednja guma: 120/70ZR17M/C (58W) bez unutarnje gume
Stražnja guma: 180/55ZR17M/C (73W) bez unutarnje gume

Dimenzije

Ukupna dužina: 2070 mm
Ukupna širina: 705 mm
Ukupna visina: 1 180 mm
Visina sjedala: 830 mm
Međuosovinski razmak: 1 420 mm
Minimalna udaljenost od tla: 140 mm
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva): 195 kg
Kapacitet spremnika goriva: 14 l
Kapacitet spremnika za ulje: 3,50 l