YAMAHA JAMSTVO
Vaš proizvod izrađen je pod strogim nadzorom kvalitete. Međutim, ako dođe do kvara zbog greške u materijalu ili izradi, tvrtka jamči da će kvar biti otklonjen bez troškova (osim za modele namijenjene natjecanjima). Obratite se ovlaštenom partneru kod kojeg ste kupili svoju jedinicu (uređaj) ili nekom drugom ovlaštenom Yamaha partneru u regiji. Podaci o Yamaha ovlaštenim partnerima u Europi mogu se pronaći na https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/news/Popis-dilera/. Ovo jamstvo ostaje važeće i u slučaju promjene vlasništva, a preostalo razdoblje pokrivenosti prenosivo je na sljedeće vlasnike.
- Motocikli: 3 godine tvorničkog jamstva
- Skuteri: 3 godine tvorničkog jamstva
PREDNOSTI I UVJETI JAMSTVA
Tvrtka jamči da će, u okviru pokrivenosti jamstva, besplatno zamijeniti bilo koji dio jedinice (uređaja) koji je otkazao zbog greške u materijalu ili nepravilne tvorničke izrade, ako su ispunjeni sljedeći uvjeti:
Uvjet:
- Jedinica (uređaj) nosi originalne oznake proizvođača.
- Jedinic (uređaj) je održavan u skladu s uputama u korisničkom priručniku i korišten prema danim smjernicama.
- Dio koji se zamjenjuje mora biti dio originalne opreme ili originalni zamjenski dio, a popravci i/ili zamjene moraju biti obavljeni kod ovlaštenog Yamaha partnera u Europi.
- Poduzete su razumne mjere kako bi jedinica (uređaj) ostao čist i zaštićen od kemijskih oštećenja, u skladu s uputama za čišćenje iz korisničkog priručnika.
- Jedinica (uređaj) nije bio podvrgnut neovlaštenim izmjenama, zlouporabi, nemaru ili nesreći, niti je korišten u svrhe za koje nije dizajniran ili s gorivima i mazivima koja nisu preporučena.
- Eventualno neispunjavanje uvjeta od 1 do 5 može, prema odluci tvrtke, dovesti do djelomičnog ili potpunog prestanka važenja jamstva.
- Ovo jamstvo tumači se u skladu sa zakonodavstvom države u kojoj je uređaj kupljen, a svi eventualni sporovi u vezi s jamstvom rješavaju se pred sudovima te države (Hrvatska).
- Ovo jamstvo ne uključuje zamjensko vozilo/jedinicu (uređaj) tijekom razdoblja popravka, u slučaju jamstvenog kvara.
- Prije uporabe jedinica (uređaj) mora biti pregledana kako bi se osiguralo da je u sigurnom stanju za rad. Molimo Vas da za posebne zahtjeve vezane uz Vašu jedinicu (uređaj) proučite korisnički priručnik.
YAMAHA JAMSTVO NE VRIJEDI U SLJEDEĆIM SLUČAJEVIMA
- Kvarova nastalih zbog preinaka ili popravaka koje je izvršila treća strana koja nije ovlaštena od strane tvrtke TM Zagreb d.o.o., Zagreb
- Više sile, požara, sudara ili nesreće
- Nepravilnog transporta, skladištenja ili nepravilne uporabe proizvoda;
- Neispravnog održavanja ili popravka od strane ovlaštenog partnera ili vlasnika proizvoda;
- Nedostatka njege, prekomjerne uporabe, nepravodobnog popravka oštećenja ili kvara;
- Korištenja nečistog i/ili neodgovarajućeg goriva, ulja, maziva i drugih tekućina, kao i sredstava za čišćenje i poliranje, osim onih koje preporučuje proizvođač;
- Korištenja neoriginalnih dijelova ili neoriginalne dodatne opreme.
Napomena: Zamjena ulja, masti i drugih sličnih artikala će biti pokrivena kada se koriste kao dio jamstvenog popravka.
PRAVA PRESTAJU U SLJEDEĆIM SLUČAJEVIMA
- Ako je nedostatak ili kvar proizvoda uzrokovan nemarom ili namjerno;
- Ako je nedostatak ili kvar proizvoda posljedica nepravilne uporabe, nesreće, puknuća gume, elementarne nepogode, prirodnog trošenja, oštećenja uzrokovanog vanjskim mehaničkim i/ili kemijskim utjecajem (bez obzira na uzrok), udarca kamenčića ili drugih vanjskih čimbenika koji nisu povezani s proizvodom;
- Ako nisu poštovane upute za uporabu i održavanje ili ako nisu obavljeni svi servisni pregledi u ovlaštenom Yamaha servisu unutar predviđenog vremenskog razdoblja, broja radnih sati ili predviđenog broja prijeđenih kilometara, ovisno o tome što nastupi prvo, u skladu sa planom održavanja;
- Ako identifikacijski broj proizvoda ili broj motora nije čitljiv ili se razlikuje od brojeva navedenih u jamstvenom priručniku;
- Ako vlasnik ili korisnik proizvoda nije omogućio ili ne omogućuje otklanjanje, odnosno popravak nedostatka, kvara ili greške koja je utvrđena od strane ovlaštenog Yamaha servisa;
- Ako je popravak oštećenja ili kvara obavljen ili je proizvod rastavljen, u cijelosti ili djelomično, kod neovlaštenog servisera;
- Ako su u proizvod ugrađeni ili se ugrađuju neoriginalni dijelovi;
- Ako se proizvod koristi za natjecanja;
- Ako su na proizvodu izvršene izmjene koje nisu predviđene ili odobrene od strane proizvođača;
- U ostalim slučajevima koji nisu navedeni u gore navedenim točkama, ali su s njima uzročno povezani.
ODGOVORNOST STRANKE
- Stranka mora osigurati da se jedinica (uređaj) ispravno koristi i održava u skladu s uputama i smjernicama iz korisničkog priručnika.
- Stranka snosi troškove redovitog servisa i održavanja, kao i troškove zamjene dijelova koji su podložni uobičajenom trošenju
- Stranka je također odgovorna za kvarove i oštećenja nastala zbog zlouporabe, nemara ili nesreća, uključujući slučajne i posljedične troškove.
- U slučaju sumnje na kvar, stranka mora jedinicu dostaviti ovlaštenom Yamaha partneru u Europi u roku od deset dana od uočavanja problema.
- Stranka je odgovorna i za troškove demontaže i/ili pregleda ako se utvrdi da se radi o problemu koji nije pokriven jamstvom.
- Stranka snosi odgovornost za sve naknadne popravke koji nisu pokriveni jamstvom.
TERITORIJ TVORNIČKOG YAMAHA JAMSTVA
Naša mreža ovlaštenih Yamaha partnera pomoći će Vam da bezbrižno putujete u inozemstvu.
Prilikom putovanja u inozemstvo ne zaboravite:
- Nadamo se da Vaša jedinica neće trebati popravak u okviru jamstva tijekom Vašeg boravka u inozemstvu. Međutim, prije polaska preporučujemo da temeljito pregledate jedinicu, s posebnim naglaskom na dijelove poput zupčastog remena, motornog ulja, ulja za prijenos, svjećica, filtera, anoda itd., koji bi mogli zahtijevati zamjenu tijekom putovanja.
- Adrese ovlaštenih Yamaha partnera u Hrvatskoj možete pronaći na https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/news/Popis-dilera/
KAKO PODNIJETI ZAHTJEV ZA JAMSTVENI POPRAVAK
Ako naiđete na problem s Vašom jedinicom (uređajem) za koji smatrate da bi trebao biti pokriven jamstvom, odmah kontaktirajte svog ovlašenog partnera ili drugog ovlaštenog Yamaha partnera u Europi kako biste dogovorili pregled jedinice (uređaja).
Ako se pojavi problem koji bi mogao učiniti jedinicu (ureaj) nesigurnom za upotrebu, nazovite Yamaha centar Zagreb (+385 1 3668-430)i nemojte koristiti jedinicu (uređaj) dok ne bude pregledana.
Sve reklamacije u okviru jamstva moraju biti podnesene u Vaše ime putem ovlaštenog Yamaha partnera.
ŠTO UČINITI AKO NISTE ZADOVOLJNI
Nadamo se da ste zadovoljni sa svojom Yamaha jedinicom (uređajem) i uslugom koju pružamo u suradnji s našim ovlaštenim partnerima.
Međutim, ako imate bilo kakve primjedbe, molimo Vas da svoju žalbu u pisanom obliku pošaljete svom ovlaštenom partneru, a kopiju pisma dostavite i odjelu za korisničku podršku vašeg Yamaha distributera.
Ako Vaša žalba nije riješena na zadovoljavajući način ili smatrate da ste nepravedno tretirani, možete se odlučiti za neovisnu arbitražu, a mi ćemo poštovati odluku arbitra.
Ako se odlučite za ovaj korak, odjel za korisničku podršku distributera dostavit će vam cjelokupni postupak.
PERIODIČNI PREGLED
Yamaha jedinice zahtijevaju redovno održavanje i podmazivanje, a učestalost ovih postupaka može varirati ovisno o modelu. Detaljne informacije možete pronaći u korisničkom priručniku Vaše jedinice.
Kako biste ostvarili sve pogodnosti jamstva opisane u ovim jamstvenim uvjetima, obavezno je provoditi pravilno izvedene periodične preglede prema redovitom rasporedu. Naši ovlašteni Yamaha prodavatelji su stručno obučeni za sve Yamaha jedinice, stoga preporučujemo da se zbog sigurnog korištenja Vaše jedinice svi periodični pregledi obavljaju kod ovlaštenog Yamaha partnera.
Molimo Vas da provjerite i osigurate da ovlašteni partner zabilježi svaki servisni interval. Ako ovi servisi nisu obavljeni, to može utjecati na pouzdanost Vašeg uređaja i može poništiti jamstvo.